Laetitia Griffith treedt terug uit RvC KPMG N.V.

Gerelateerde content

Per 25 november 2019 is Laetitia Griffith teruggetreden als commissaris uit de Raad van Commissarissen van KPMG N.V. Dit besluit heeft zij genomen om een mogelijk tegenstrijdig belang te voorkomen vanwege haar voordracht tot commissaris bij ABN AMRO.

Laetitia was commissaris bij KPMG sinds de instelling van de volledig externe RvC op 1 mei 2015. Ze fungeerde als vice-voorzitter van de RvC en voorzitter van de Remuneratie- en benoemingscommissie. Laetitia heeft zich sterk gemaakt voor de borging van cultuurverandering, het prioriteren van publiek belang en diversiteit binnen de KPMG organisatie. Wij zijn Laetitia daarvoor zeer erkentelijk.

Neem contact op met Willem Bonekamp, (020) 656 8527.

© 2020 KPMG N.V., registered with the trade register in the Netherlands under number 34153857, is a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative ('KPMG International'), a Swiss entity. All rights reserved. KPMG International Cooperative ('KPMG International') is a Swiss entity. Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-à-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm.

Neem contact met ons op

Wilt u een offerte van ons ontvangen?

loading image Offerteaanvraag (RFP)