Bestuurswissel bij KPMG NV

Rob Fijneman verlaat de Raad van Bestuur van KPMG NV om terug te keren naar de Assurance praktijk, een strategisch gebied voor KPMG.

Willem Bonekamp

Woordvoerder

KPMG Nederland

Gerelateerde content

De afgelopen jaren heeft KPMG een belangrijke transitie doorgemaakt waarin digitalisering en kwaliteitsverbetering centraal stonden. Rob en zijn team hebben daaraan bijgedragen met een gezonde en toekomstgerichte Advisory praktijk, waarin, met een duidelijke strategie, versnelling van de groei is gerealiseerd. Daarnaast vervulde Rob in 2017-18 de rol van interim-CEO. Wij danken hem voor zijn grote inzet en betekenis die hij heeft gehad in de Raad van Bestuur van KPMG N.V.

Rob kiest er voor, na 5 intensieve bestuursjaren, per 1 oktober 2019 aan de slag te gaan in het werkgebied Technology Assurance binnen KPMG.  Hij zal zich richten op het Corporate Clients segment, vernieuwingen in de Technology praktijk en op Assurance op algoritmen. Daarnaast blijft hij als deeltijd hoogleraar verbonden aan Tilburg School of Economics and Management en TIAS Business School. Edwin Herrie neemt de rol van Head of Advisory tijdelijk waar. Voor de volledigheid wordt opgemerkt dat de bestuurstaken ten aanzien van Advisory door Stephanie Hottenhuis worden overgenomen als bestuurder van KPMG N.V. en beleidsbepaler van KPMG Accountants N.V. tot de definitieve invulling van de vacante Advisory positie in de Raad van Bestuur van KPMG N.V..

© 2020 KPMG N.V., registered with the trade register in the Netherlands under number 34153857, is a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative ('KPMG International'), a Swiss entity. All rights reserved. KPMG International Cooperative ('KPMG International') is a Swiss entity. Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-à-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm.

Neem contact met ons op

Wilt u een offerte van ons ontvangen?

loading image Offerteaanvraag (RFP)