Caroline Tervoort benoemd tot CHRO bij KPMG

Gerelateerde content

Caroline Tervoort wordt met ingang van 15 augustus 2019 het nieuwe Head of People (CHRO) bij KPMG. Tervoort heeft meer dan twintig jaar ervaring in het HR-vak en is momenteel HR Director bij Danone Nutricia Benelux. Hiervoor was zij International HR Director bij Stage Entertainment. Tervoort was al eerder in dienst bij KPMG. Van 2003 tot 2014 was zij werkzaam in verschillende HR-functies in de auditpraktijk en heeft zij aan de wieg gestaan van de People & Change Advisory practice.

Caroline Tervoort benoemd tot CHRO bij KPMG

Neem contact op met Andy Bellm, (020) 656 7039.

© 2020 KPMG N.V., registered with the trade register in the Netherlands under number 34153857, is a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative ('KPMG International'), a Swiss entity. All rights reserved. KPMG International Cooperative ('KPMG International') is a Swiss entity. Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-à-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm.

Neem contact met ons op

Wilt u een offerte van ons ontvangen?

loading image Offerteaanvraag (RFP)