KPMG Olympiastadionin yhteistyökumppaniksi

Yhteistyössä mahdollistamassa kansainvälisiä ja kansallisia kohtaamisia.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

Uusi Olympiastadion on elävä kohtaamispaikka, jossa yli miljoona ihmistä kohtaa toisensa ympäri vuoden lukuisissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa. Olympiastadionin historiaan liittyvä ihmisten välinen yhteenkuuluvuus yhdistää vanhaa ja uutta stadionia.

― Haluamme osaltamme käydä aktiivista vuoropuhelua ympäröivän yhteiskunnan kanssa. Näemme KPMG:llä yhteistyön Olympiastadionin kanssa tärkeänä yhteiskunnallisena panostuksena. Meille urheilu ja kulttuuri ovat tärkeitä teemoja ja haluamme osaltamme varmistaa, että kaikilla on mahdollisuus nauttia näistä myös tulevaisuudessa, toteaa KPMG:n toimitusjohtaja Kimmo Antonen.

Olympiastadion on kohtaamisten tapahtumapaikka, johon samoista aiheista syttyvät ihmiset voivat kokoontua yhteen; kokea suuria tunteita, luoda muistoja ja edistää eri toimijoille tärkeitä asioita. Uudistetulla Olympiastadionilla on tärkeä merkitys koko Suomen ja Helsingin kaupungin tapahtumatoiminnan mahdollistajana.

― Olemme innoissamme alkaneesta yhteistyöstä Olympiastadionin kanssa, joka kansainvälisenä ja Suomen suurimpana tapahtuma-areenana yhdistää erinomaisesti urheilun ja kulttuurin yhdessä muiden yhteistyökumppaneidemme, kuten Sport Fund -urheilijarahaston sekä Amos Rexin kanssa, kertoo Kimmo Antonen.

― Olympiastadionin yhteistyökumppanit ovat osaltaan myös mahdollistamassa uudistetun stadionin toimintaa ja kohtaamisia suomalaisille ja kansainvälisille vieraillemme. Iloitsemme, että KPMG liittyy merkittävänä toimijana yhteistyökumppaneidemme joukkueeseen, sanoo Olympiastadionin markkinointi- ja viestintäjohtaja Marju Paju.

Kimmo Antonen
toimitusjohtaja, KPMG Oy Ab
Puh. +358 20 760 3600
kimmo.antonen(at)kpmg.fi

© 2020 KPMG Oy Ab, a Finnish limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative (“KPMG International”), a Swiss entity. All rights reserved.

Kuinka KPMG voi auttaa?

loading image Jätä tarjouspyyntö