Pasi Koivunen KPMG:n partneriksi tukemaan rahoitussektoria ja teknologiapalveluita

Pasi Koivunen on nimitetty KPMG:n partneriksi

Pasi Koivunen on nimitetty KPMG:n partneriksi 1.1.2020 alkaen.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

Pasi Koivunen on nimitetty KPMG:n partneriksi 1.1.2020 alkaen. Pasi vahvistaa entisestään KPMG:n rautaista rahoitussektorin osaamista sekä teknologiapalveluita. Hänen fokuksenaan on kehittää rahoitussektorin merkittävimpiä asiakkuuksia kokonaisvaltaisesti ja auttaa asiakkaitamme heidän liiketoimintatavoitteidensa saavuttamisessa ja teknologisten innovaatioiden hyödyntämisessä.

Pasi Koivunen on tehnyt lähes 30-vuotisen uran Accenturella. Hän on työskennellyt eri johtotehtävissä, muun muassa varatoimitusjohtajana ja vastannut rahoitussektorin neuvonantopalveluista sekä Suomessa että Pohjoismaissa. Hän on johtanut ja toimeenpannut lukuisia strategioita sekä luotsannut suuria IT- ja digitaalisia transformaatiohankkeita. Pasi on pystyttänyt uusia liiketoimintoja sekä toiminut isoissa asiakkuuksissa asiakasvastuullisena.

− Pasin osaaminen ja laaja-alainen kokemus vahvistaa entisestään KPMG:n rahoitussektorin tuntemusta ja tuo paljon uutta osaamista etenkin teknologiaan liittyviin palveluihin. Pasin kattava kokemus asiakkuuksien ja asiakaskokemuksen kehittämisestä on arvokas lisä tiimillemme, toteaa KPMG:n Neuvontapalveluista vastaava partneri Kalle Nurminen

− KPMG:n syvällinen sisältöosaaminen rahoitussektorilla yhdistettynä paikalliseen päätöksentekoon, kansainvälistä verkostoa hyödyntäen, mahdollistavat asiakaslähtöisten palveluiden tarjoamisen. Tämä on erinomainen asetelma kehittää ylivertaista asiakaskokemusta ja lisäarvoa asiakkaillemme.

− Odotan innolla siirtymistä KPMG:lle osaksi asiantuntevaa tiimiä sekä yhteistyötä asiakkaiden liiketoiminta- ja teknologiajohdon kanssa. Rahoitussektorin asiakkaat ovat vastikään arvioineet KPMG:n maailman ykköseksi konsultointipalveluiden laadussa! Se nostaa odotuksia entisestään ja tarjoaa hyvät lähtökohdat uusien palveluiden kehittämiselle ja luottamuksellisten asiakassuhteiden rakentamiselle, kommentoi Pasi Koivunen.

Kalle Nurminen
etunimi.sukunimi@kpmg.fi

© 2019 KPMG Oy Ab, a Finnish limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative (“KPMG International”), a Swiss entity. All rights reserved.

Kuinka KPMG voi auttaa?

loading image Jätä tarjouspyyntö