KPMG liittyy Kasvu Openin kumppanitiimiin

Kasvu Open ja KPMG aloittavat kumppaniyhteistyön

Kasvu Open Oy ja KPMG aloittavat kumppaniyhteistyön. Yhteistyön ansiosta Kasvu Open pystyy tarjoamaan jatkuvasti laaja-alaisempaa ja maksutonta kasvun sparrausta suomalaisille PK-yrityksille. KPMG:lle kumppanuus on mahdollisuus tunnistaa yritysten kasvukipuja ja auttaa yrityksiä pääsemään niistä yli.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

—   Perhe- ja kasvuyritykset ovat yksi strategisista painopistealueistamme. Tilintarkastajiemme lisäksi aluetoimistoissamme työskentelee tällä hetkellä 80 vero- ja lakiasiantuntijaa. Olemme panostaneet muutokseen ja digitalisaatioon liittyviin palveluihin, kuten strategiakonsultointiin ja tietoturvaosaamiseen. Nyt solmittu yhteistyö tarjoaa kasvuyritysten käyttöön KPMG:n laajan asiantuntijaverkoston ja KPMG:n jäsenyritysten kansainvälisen verkoston, mikä on avainasemassa monen PK-yrityksen kansainvälistymisessä, kertoo KPMG:n perhe- ja kasvuyritysten palvelujohtaja Kirsi Adamsson.

—   Olemme erittäin innostuneita alkavasta yhteistyöstä. Näemme KPMG:llä yhteistyön Kasvu Openin kanssa tärkeänä panostuksena, koska kasvuyrityksillä on erittäin tärkeä rooli taloudessa ja yhteiskunnassamme. Haluamme osaltamme kääriä hihat ja edistää yhteistä tulevaisuutta suomalaisten perhe- ja kasvuyritysten kanssa, Adamsson jatkaa.

Vahvistusta kumppanijoukkoon

Kasvu Open tarjoaa maksutonta sparrausta, osaamista, kontakteja sekä uusia verkostoja kasvuhakuisille PK-yrityksille liiketoiminnan kehittämiseen. Toteutuksen mahdollistavat kumppanit, jotka haluavat olla tukemassa suomalaisten PK-yritysten kasvua kansainvälisiksi menestystarinoiksi. Nyt solmittu kumppanuus KPMG:n kanssa tuo yrityksille käyttöön entistä monipuolisemman asiantuntijaosaamisen.

—   Olemme ylpeitä saadessamme KPMG:n kumppaniksemme. PK-yritysten kannalta kumppanuus tarkoittaa, että meillä on entistä laaja-alaisemmin ratkaisuja yritysten kasvun pullonkaulojen avaamiseen, sanoo Kasvu Open Oy:n toimitusjohtaja Uljas Valkeinen.

Uljas Valkeinen, toimitusjohtaja, Kasvu Open Oy, p. 050 568 8555
Kirsi Adamsson, palvelujohtaja, KPMG Oy Ab, p. 0407490270, kirsi.adamsson@kpmg.fi

Kasvu Open Oy on Suomen suurin PK-yritysten kasvun sparrausohjelma, joka auttaa kasvuhaluisia yrityksiä eri puolilla Suomea. Kasvu Open Oy on voittoa tavoittelematon, yleishyödyllinen osakeyhtiö. Vuonna 2018 Kasvu Openille myönnettiin Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinto.

© 2020 KPMG Oy Ab, a Finnish limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative (“KPMG International”), a Swiss entity. All rights reserved.

KPMG International Cooperative (“KPMG International”) is a Swiss entity.  Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-à-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm.

Kuinka KPMG voi auttaa?

loading image Jätä tarjouspyyntö