Kasvu Open ja KPMG aloittavat kumppaniyhteistyön | KPMG | FI

KPMG liittyy Kasvu Openin kumppanitiimiin

Kasvu Open ja KPMG aloittavat kumppaniyhteistyön

Kasvu Open Oy ja KPMG aloittavat kumppaniyhteistyön. Yhteistyön ansiosta Kasvu Open pystyy tarjoamaan jatkuvasti laaja-alaisempaa ja maksutonta kasvun sparrausta suomalaisille PK-yrityksille. KPMG:lle kumppanuus on mahdollisuus tunnistaa yritysten kasvukipuja ja auttaa yrityksiä pääsemään niistä yli.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

—   Perhe- ja kasvuyritykset ovat yksi strategisista painopistealueistamme. Tilintarkastajiemme lisäksi aluetoimistoissamme työskentelee tällä hetkellä 80 vero- ja lakiasiantuntijaa. Olemme panostaneet muutokseen ja digitalisaatioon liittyviin palveluihin, kuten strategiakonsultointiin ja tietoturvaosaamiseen. Nyt solmittu yhteistyö tarjoaa kasvuyritysten käyttöön KPMG:n laajan asiantuntijaverkoston ja KPMG:n jäsenyritysten kansainvälisen verkoston, mikä on avainasemassa monen PK-yrityksen kansainvälistymisessä, kertoo KPMG:n perhe- ja kasvuyritysten palvelujohtaja Kirsi Adamsson.

—   Olemme erittäin innostuneita alkavasta yhteistyöstä. Näemme KPMG:llä yhteistyön Kasvu Openin kanssa tärkeänä panostuksena, koska kasvuyrityksillä on erittäin tärkeä rooli taloudessa ja yhteiskunnassamme. Haluamme osaltamme kääriä hihat ja edistää yhteistä tulevaisuutta suomalaisten perhe- ja kasvuyritysten kanssa, Adamsson jatkaa.

Vahvistusta kumppanijoukkoon

Kasvu Open tarjoaa maksutonta sparrausta, osaamista, kontakteja sekä uusia verkostoja kasvuhakuisille PK-yrityksille liiketoiminnan kehittämiseen. Toteutuksen mahdollistavat kumppanit, jotka haluavat olla tukemassa suomalaisten PK-yritysten kasvua kansainvälisiksi menestystarinoiksi. Nyt solmittu kumppanuus KPMG:n kanssa tuo yrityksille käyttöön entistä monipuolisemman asiantuntijaosaamisen.

—   Olemme ylpeitä saadessamme KPMG:n kumppaniksemme. PK-yritysten kannalta kumppanuus tarkoittaa, että meillä on entistä laaja-alaisemmin ratkaisuja yritysten kasvun pullonkaulojen avaamiseen, sanoo Kasvu Open Oy:n toimitusjohtaja Uljas Valkeinen.

Uljas Valkeinen, toimitusjohtaja, Kasvu Open Oy, p. 050 568 8555
Kirsi Adamsson, palvelujohtaja, KPMG Oy Ab, p. 0407490270, kirsi.adamsson@kpmg.fi

Kasvu Open Oy on Suomen suurin PK-yritysten kasvun sparrausohjelma, joka auttaa kasvuhaluisia yrityksiä eri puolilla Suomea. Kasvu Open Oy on voittoa tavoittelematon, yleishyödyllinen osakeyhtiö. Vuonna 2018 Kasvu Openille myönnettiin Tasavallan presidentin kansainvälistymispalkinto.

Jätä tarjouspyyntö

Lähetä