KPMG aloittaa yhteistyön Amos Rexin kanssa

Aloitamme tänään strategisen kumppanuuden taidemuseo Amos Rexin kanssa.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

Amos Rex

Aloitamme tänään strategisen kumppanuuden taidemuseo Amos Rexin kanssa. Amos Rex on taiteen ja kaupunkikulttuurin kohtaamispaikka, joka koostuu uusista näyttelytiloista, Lasipalatsista ja elokuvateatteri Bio Rexistä, sekä Lasipalatsin aukiolla näyttelytilan kattona kumpuilevasta tapahtuma-aukiosta.

Innostuimme Amos Rexin tarinasta, ja löysimme toisistamme paljon yhteistä: haluamme olla tulevaisuuden etujoukoissa unohtamatta hyödyntää pitkän kokemuksemme mukanaan tuomaa osaamista. Digitaalisuus on DNA:tamme. Kaiken keskiössä ovat KPMG:n luovat ratkaisut sekä osaajamme niiden takana, sillä KPMG on joukko asiantuntijoita, joka hengittää toimintaympäristön disruptiota ja löytää siitä vastauksia asiakkaiden ongelmiin.

© 2021 KPMG Oy Ab, a Finnish limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Limited, a private English company limited by guarantee. All rights reserved.

For more detail about the structure of the KPMG global organization please visit https://home.kpmg/governance

Kuinka KPMG voi auttaa?

loading image Jätä tarjouspyyntö