Suomen joukkue mukana ensimmäistä kertaa KPMG:n kansainvälisessä opiskelijoiden case-kilpailussa

Suomen joukkue KICC-finaalissa

The KPMG International Case Competition (KICC) -finaali järjestetään ensi viikolla Lissabonissa, Portugalissa. ”Team Finland” on nelihenkinen opiskelijajoukkue Aalto-yliopistosta. Se voitti Kirkkonummella järjestetyn kansallisen finaalin tammikuussa. Suomen lisäksi 22 maata kilpailee halutusta KICC-mestaruudesta.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

KICC on vuosittainen opiskelijakilpailu, jossa osallistujat pääsevät kehittämään ratkaisuja todellisiin liike-elämän haasteisiin. KPMG:n partnereista koostuva tuomaristo arvioi opiskelijajoukkueiden esityksiä nelipäiväisen kilpailun ja useamman haastavan kierroksen aikana. Voittajajoukkue julkistetaan 13.4.2017 torstai-iltana. Tänä vuonna business caset rakentuvat fintechin ja pankki- ja rahoitustoimialan muutosten ja innovaatioiden ympärille. Kilpailijat saavat pohdittavakseen myös, kuinka big dataa voidaan hyödyntää liiketoiminnan kehittämisessä.

— KICC on mieletön mahdollisuus opiskelijoille kilpailla muita maailman opiskelijahuippuja vastaan aitojen liike-elämän teemojen parissa. Opiskelijat saavat henkilökohtaista valmennusta ja palautetta asiantuntijoiltamme, jolloin he pääsevät kurkistamaan alan konsultin maailmaan. Kilpailu tarjoaa kaikille osallistujille sekä haasteita että hienon oppimiskokemuksen, kommentoi Suomen KPMG:n Head of People Hanna Niemi

— Suomen KPMG palkkaa yli 100 opiskelijaa ja vastavalmistunutta vuosittain ja tämän kilpailun kautta voimme antaa opiskelijoille kuvan siitä, millaista asiantuntijatyö yrityksessämme on, Niemi jatkaa.Case-kilpailu on osa Suomen KPMG:n oppilaitos- ja opiskelijayhteistyötä, johon KPMG panostaa vuosittain merkittävästi ympäri maan.

Lisätietoja:

Hanna Niemi

Head of People, Performance and Culture

etunimi.sukunimi@kpmg.fi

+358 40 7092 854

© 2020 KPMG Oy Ab, a Finnish limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative (“KPMG International”), a Swiss entity. All rights reserved.

KPMG International Cooperative (“KPMG International”) is a Swiss entity.  Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-à-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm.

Kuinka KPMG voi auttaa?

loading image Jätä tarjouspyyntö