Kimmo Antonen nimitetty KPMG:n toimitusjohtajaksi

KHT Kimmo Antonen (47 v) on valittu KPMG Oy Ab:n toimitusjohtajaksi 15.12.2016 alkaen. Antonen siirtyy toimitusjohtajaksi tilintarkastus- ja varmennuspalveluiden johtajan tehtävistä.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

Kimmo Antonen on tehnyt pitkän uran tilintarkastus-, vero- ja laki-, yritysjärjestely- sekä liikkeenjohdon konsultointipalveluita tarjoavan KPMG:n palveluksessa. Hän on toiminut konsernin johtoryhmässä vuodesta 2007 lukien vastaten muun muassa KPMG:n asiakkuuksista. Antonen on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.

— Meillä on takana hieno tilikausi, kasvoimme kaikilla palvelualueilla merkittävästi. Saan yhtiön vetovastuulleni erinomaisessa kunnossa, tästä on loistava jatkaa työtä yhdessä asiakkaidemme kanssa, Antonen kommentoi.

— Olen etuoikeutetussa asemassa saadessani johtaa näin hienoa ja monialaista yritystä. KPMG tulee johdollani jatkamaan panostuksia strategisiin kasvualueisiin, kuten kyberturvallisuuteen, strategiapalveluihin ja data & analytiikka -palveluihin. Näiden lisäksi innovaatiotoiminta ja teknologian hyödyntäminen palvelujen ja asiakassuhteiden kehittämisessä tulevat olemaan keskeisessä roolissa, Antonen kertoo.

— Asiakastyytyväisyyskyselyiden ja yrityskuvatutkimuksen tulokset kertovat, että meihin luotetaan palveluntarjoajana. Kun tähän lisätään vahva markkina-asemamme, lähtökohdat toiminnallemme ovat erinomaiset. Olemme asettaneet kunnianhimoiset kasvutavoitteet myös tuleville tilikausille, Antonen toteaa.

Yhtiön aiempi toimitusjohtaja Raija-Leena Hankonen siirtyy KPMG Oy Ab:n hallituksen puheenjohtajaksi ja jatkaa normaalisti asiakastehtävissä.

Kimmo Antonen, toimitusjohtaja

KPMG Oy Ab

S-posti: etunimi.sukunimi@kpmg.fi

Raija-Leena Hankonen, hallituksen puheenjohtaja

KPMG Oy Ab

S-posti: etunimi.sukunimi@kpmg.fi

KPMG on maailmanlaajuinen asiantuntijayritysten verkosto, joka tarjoaa tilintarkastus-, vero-, laki- ja neuvontapalveluita. Toimimme 189 000 henkilön voimin 152 maassa ympäri maailmaa. KPMG-verkoston jäsenyritykset ovat Sveitsissä rekisteröidyn KPMG International Cooperativen ("KPMG International") jäseniä. Jokainen jäsenyritys on juridisesti itsenäinen ja erillinen yhteisö. Suomessa KPMG:n palveluksessa on yli 900 henkilöä 23 paikkakunnalla.

© 2020 KPMG Oy Ab, a Finnish limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative (“KPMG International”), a Swiss entity. All rights reserved.

KPMG International Cooperative (“KPMG International”) is a Swiss entity.  Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-à-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm.

Kuinka KPMG voi auttaa?

loading image Jätä tarjouspyyntö