Analyytikot: KPMG tietoturvapalvelujen johtava asiantuntija

KPMG tietoturvapalvelujen johtava asiantuntija

Forrester Research Incin tuottama The Forrester Wave™: Information Security Consulting Services, Q1 2016 -raportti nostaa KPMG:n johtavaksi tietoturvapalvelujen tarjoajaksi kansainvälisesti. Asiakkaat kuvasivat KPMG:n erityisiksi vahvuuksiksi strategisia neuvontapalveluja, asiantuntijuutta ja joustavuutta palveluiden toimittamisessa.

Aiheeseen liittyvää sisältöä

Forrester Researchin raportin mukaan KPMG on osoittanut kyberturvallisuuden olevan sen keskeinen liiketoiminta-alue. Kyberturvallisuus on myös noussut yhdeksi KPMG:n kuudesta strategisesta kasvualueesta. Raportin mukaan KPMG:n maailmanlaajuisessa verkostossa strategiseen kasvuun panostaminen näkyy muun muassa toteutuneina yrityskauppoina ja investointeina tutkimukseen ja kehitykseen. Viimeisen 16 kuukauden aikana KPMG:n jäsenyritykset ovat hankkineet useita alan merkittäviä palveluntarjoajia, joista yksi on Suomen KPMG:n tammikuussa 2015 hankkima, identiteetinhallintaan erikoistunut Trusteq Oy.

− Suomessa KPMG on panostanut kyberturvapalveluiden kasvattamiseen jo pidemmän aikaa, ja kasvumme on ollut vahvaa niin orgaanisesti kuin yritysostojen kautta. Kuulumme KPMG:n suurten kyberturvayksiköiden joukkoon, toteaa KPMG:n Suomen ja Pohjoismaiden kyberturvapalveluista vastaava Mika Laaksonen.

− Kyberturvallisuus ei ole enää ainoastaan teknologiaan ja riskeihin liittyvä asia, vaan siitä on tullut keskeinen innovoinnin osatekijä. Kyberturvallisuuden merkitys kasvaa entisestään neljännen teollisen vallankumouksen aikana esimerkiksi robotiikan ja keinoälyn lisääntymisen myötä, jatkaa Laaksonen.

Forrester Wave

The Forrester Wave is copyrighted by Forrester Research, Inc. Forrester and Forrester Wave are trademarks of Forrester Research, Inc. The Forrester Wave is a graphical representation of Forrester's call on a market and is plotted using a detailed spreadsheet with exposed scores, weightings, and comments. Forrester does not endorse any vendor, product, or service depicted in the Forrester Wave. Information is based on best available resources. Opinions reflect judgment at the time and are subject to change.

© 2020 KPMG Oy Ab, a Finnish limited liability company and a member firm of the KPMG network of independent member firms affiliated with KPMG International Cooperative (“KPMG International”), a Swiss entity. All rights reserved.

KPMG International Cooperative (“KPMG International”) is a Swiss entity.  Member firms of the KPMG network of independent firms are affiliated with KPMG International. KPMG International provides no client services. No member firm has any authority to obligate or bind KPMG International or any other member firm vis-à-vis third parties, nor does KPMG International have any such authority to obligate or bind any member firm.

Kuinka KPMG voi auttaa?

loading image Jätä tarjouspyyntö