På en succesfuld vækstrejse

Press inquiries, content manager

KPMG in Denmark

Relateret indhold

På mindre end tre år har KPMG i Danmark1 opnået en ambitiøs milepæl ved at tiltrække omkring 500 dygtige medarbejdere med en årlig omsætning på ca. DKK 500 mio. på tværs af revision, rådgivning og skat

Resultatet for FY16 er seks gange større end indtægtsgrundlaget, som KPMG startede med i 2014 og afspejler en vellykket strategi, som differentierer KPMG på det danske marked og i Norden. I FY16 har KPMG i Danmark haft et stærkt år med en samlet vækst i omsætningen på 30% og er dermed en af de hurtigst voksende revisions- og rådgivningsvirksomheder i Danmark.

"Jeg er stolt over, at KPMG er en af Danmarks hurtigst voksende professionelle servicevirksomheder. Vores stærke resultater er baseret på en tilgang, hvor vi stræber efter at være en katalysator for forandring og altid levere mest mulig værdi. Vi er glade for, at denne tilgang falder i så god jord hos vores kunder," siger Thomas Hofman-Bang, administrerende direktør i KPMG i Danmark.

Download årsrapporten 2016
Læs pressemeddelelsen her

KPMG årsrapport 2016 - udvikling i omsætning
KPMG årsrapport 2016 - udvikling
KPMG årsrapport 2016 - Global netværk

1 KPMG P/S og KPMG Acor Tax P/S

© 2021 KPMG P/S and KPMG Acor Tax P/S, both entities being Danish limited liability partnerships and member firms of the KPMG global organisation of independent member firms affiliated with KPMG International Limited, a private English company limited by guarantee. All rights reserved.

For more details about the structure of the KPMG global organisation please visit https://home.kpmg/governance

Følg os

Skal vi arbejde sammen?